Najveći jezik

Najveći jezik

SUDIONICI: 1 ILI VIŠE

CILJ: POTAKNUTI RAZVOJ JEZIČNIH VJEŠTINA, KREATIVNOSTI, ISTRAŽIVANJE TEMA, POVEZIVANJE

MATERIJAL: IGRA NAJVEĆI JEZIK, PAPIR, OLOVKA, OPCIONALNO

 

Aktivnost je namijenjena povezivanju tema osobnog sadržaja i razvoja priče kroz crtež. Osoba uzima jednu kocku i odabire s nje jednu sliku. Postavlja sliku bilo gdje na papir licem prema gore (lijevo, desno, u sredinu, gdje se osjeća „ugodno“) i pokušava osmislit priču kroz stvaranje šire perspektive. Kako bi slika izgledala da ima veći okvir, više prostora, kako se kreće taj prostor, u koju stranu, gdje je tvoja slika, tko je glavni lik, imali uopće glavnog lika, kako ti se sviđa, na što te podsjeća, je li to neka realna situacija, što prikazuje tvoj crtež, što se događa kad mu oduzmemo sliku iz koje je nastao…? I još mnogo pitanja koja možemo postaviti prije aktivnosti ili poslije prilikom rasprave i istraživanja nastalog. Pri tome imajte na umu kako pitanja prije ne trebaju sugerirati previše, već potaknuti na razmišljanje. Pitanja poslije također ne trebaju sugerirati, ali mogu biti zanimljivija i direktnija. Koliko direktna trebaju biti pitanja znat ćete ukoliko poznajete dijete ili osobu s kojom radite. Netko treba vrlo malo a netko mnogo poticaja.     

 

previous arrow
next arrow
Najveći jezik
Slider

 

Radite li ovu vježbu individualno s djetetom i dobit ćete zanimljive crteže i odgovore.

Radite li ovu vježbu u grupi, najprije dajte igračima da sami osmisle dio crteža, a zatim pokušaju crteže kombinirati u veliku priču koju će grafički posložiti na velikom papiru i zapisati. Dopustite da svatko ispriča dio priče, ne nužno svoje. U ovakvom načinu rada ne očekujte da se djeca previše „otvaraju“ jer atmosfera nije intimna, ali ako se to dogodi budite spremni reagirati adekvatno. Poslije rada porazgovarajte o tome koliko velikih stvari nastaje kombinacijom manjih te kako su i oni pokazali upravo isto svojim primjerom. 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *